Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Souhlasím. Narazila jsem na něj úplně náhodou. Začala jsem Cizincem, který mne nadchl. Šla jsem tedy cíleně hledat jeho další díla do Luxoru. Měli jen Šest let - též jsem zhltla a jako další se ke mně dostalo Chybíš mi. Další díla se prý budou dotiskovat. Jen pro zajímavost od jiných autorů - Po Dívce ve vlaku, kterou jsem dala za dva dny a pak na to šla do kina (povedl se i film), jsem za jeden den a jednu noc zhltla Dívku v ledu (Američan slovenského původu R. Bryndza). Zkuste, stojí to za to!

0 0
možnosti
  • Počet článků 112
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1141x
Radek Blažek (*1991) je student žurnalistiky na Univerzitě Karlově v Praze, napůl konzervativec, napůl liberál, a rádoby umělec. Má rád staré filmy, jazz, swing, blues a pořád něco čte.

Seznam rubrik

Oblíbené blogy