Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
RE

Space invaders mi nějak připomíná, že začátkem 90tých let tady na Pankráci stála maringotka, ve které byly hrací automaty. Nikdy mě to nelákalo a považoval jsem to v podstatě za zbytečnost, ale přesto nás v maringotce s kamarádem zaujal jeden automat, kde byly dole jakési zelené bunkry, ze kterých se střílelo proti bílým oblakům, které klesaly postupně dolů a nakonec ,,sežraly" ty bunkry. Dovedli jsme u toho stát hodiny. Dnes se tomu divím:-) Podmanivost takovýchto ,,hraček" musí být opravdu obrovská.

0 0
možnosti
TN

Udelal jste mi radost, ja jsem rocnik 1986 a prvni hry jsme hravali u kamose na zx spektrum, pak prislo PC, prvni Mario bros., Arkanoid a dalsi. Graficky uchvatna hra pro mne bylo Atlantis II. Mafii jsem hral na starickem stroji, s procesorem AMD K2 na taktu kolem 200MhZ. :-) Kdyz jsem jel autem, tak to jelo tak 5 frameu za sekundu, ale ja byl uplne u vytrzeni :-) pozdeji jsem to hral samozrejme jiz na lepsim stroji. Diky za zavzpominani a preji prijemnou nedeli.

1 0
možnosti
  • Počet článků 112
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1141x
Radek Blažek (*1991) je student žurnalistiky na Univerzitě Karlově v Praze, napůl konzervativec, napůl liberál, a rádoby umělec. Má rád staré filmy, jazz, swing, blues a pořád něco čte.

Seznam rubrik

Oblíbené blogy