Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JP

J93o33s84e87f 60P46o10t70r

18. 12. 2015 23:48

Nikdy jsem nic v tomto směru neviděl. Jen tak pozoruji dění a vzrůšo kolem, a je mi naprosto jasné, že se jedná o pohádky pro dospělé.

Člověk je vybaven smyslem pociťovat něco, co přesahuje jeho existenci, a to nám dal buď Bůh, nebo Evoluce (v případě Evoluce jde o ironickou nadílku, proč má organizovaná hmota cítit duševno? - a Evoluci bych za to popotahoval), ovšem ten duševní přesah si adorovat sledováním Star Wars mi připadá infantilní.

Být politikem, snažil bych se vám odebrat volební právo. Nejste schopni pochopit realitu a svým pokřiveným hlasem rozhodujete i o mně.

0 1
možnosti
AF

Zdá se, že se vyznáte. Můžete mi pomoci - proč oni to vlastně natáčeli od prostředky? Úmysl, chyba, nebo pozdní poznání?

0 0
možnosti
RB

George Lucas samozřejmě netušil, jaký bude mít jeho film úspěch, a proto je taky Epizoda IV víceméně uzavřený příběh se začátkem a koncem, ale když to vydělalo tolik peněz, mohl si dovolit natočit zbytek příběhu tak, jak si to představoval. Na přelomu tisíciletí, když už existovaly nové technologie a trikové efekty, si mohl dovolit přidat i první trilogii.

2 0
možnosti
Foto

Na jednu stranu se dalo určitě čekat jak to dopadne. Co se staré trilogie týče, tam obdivuji opravdu provedení. Nová trilogie již byla spíše zklamáním, neboť je až příliš počítačově zpracována. Sledovat však vývoj příběhu od začátku do konce je úžasné a i přes ne příliš pozitivní ohlasy si Probuzení síly určitě rád zkouknu.

2 0
možnosti
JL

Taky jsem fanda, ale ne extrémní :-). První díl jsem viděl na pracovní projekci v polovině 80.let - v kinech jít nesměl. A proč? Mohly tam vznikat asociace na komunisty - a takt o zakázali. Pohádka pro dospělé, ale pěkná, poučená z mytologie a bojových umění, rozehrávající fantazii ve vesmíru pluralitním, plným civilizací a nejrůznějších bytostí. Na poslední film půjdu, ale má 65% na čsfd, tak asi opravdu nic moc.

1 1
možnosti
RB

Díky za komentář, jenom si dovolím vás opravit: na čsfd má tenhle nejnovější film momentálně 85 % ;-)

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS