Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
VV

Pane Blažku, kniha Útěky není ta pravá, kterou bych doporučil ke čtení někomu, kdo se chce dozvědět něco o skutečných osudech Lídy Baarové. Na místě budoucího novináře bych raději sáhl po publikacích Stanislava Motla, které jdou v investigaci dál, navíc ji nikdo nezná tak, jako on (dokonce zdědil její pozůstalost). Já sám jsem měl možnost tu knihu porovnat se skutečností, když jsem s paní Baarovou asi pět hodin hovořil v jejím bytě v Salcburku. Později jsem o tom psal do jedné ze svých knih a přispěl jsem o ní i do knihy Ondřeje Suchého. Určitě bych Lídu Baarovou nenazval československou Matou Hari. To je zjednodušující a nepravdivé. A jak už jsem říkal - knihu Útěky rozhodně nedoporučuji, i když je pod ní podepsaný pan Škvorecký. Ale na Renčův film jsem samozřejmě zvědavý.

1 0
možnosti
TH

Ale s panem Skvoreckym urcite take hovorila a dopisvala si s nim.  Jsou jeji osudy ve Skvoreckeho knize jinak popsany nebo nepravdive? proc?  Pan Suchy s ni mluvil? Mel kontakt? Ja to nevim, ale proc je ta druha kniha, ta drivejsi z 80. let tak jina? neodpovida skutecnosti? 

jen by me to zajimalo, ja jsem tu Skvorecekho cetla.

0 0
možnosti
  • Počet článků 112
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1141x
Radek Blažek (*1991) je student žurnalistiky na Univerzitě Karlově v Praze, napůl konzervativec, napůl liberál, a rádoby umělec. Má rád staré filmy, jazz, swing, blues a pořád něco čte.

Seznam rubrik

Oblíbené blogy